.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا محسن رضایی؟
امامی ناصری: رضایی، کاندیدایی برنامه محور
همه به این موضوع اذعان دارند که دکتر رضایی انسانی برنامه محور است. ایشان در حوزه سیاست های کلان نظام ، به برنامه های کلان اعتقاد دارند و البته هم در تدوین آن و هم در تصویب آنها در مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش بسزایی داشته است...
امامی ناصری: رضایی، کاندیدایی برنامه محور

دکتر محسن رضایی در حوزه سیاست های کلان نظام، ضمن اعتقاد به برنامه ها در تصویب آن در مجمع تشخیص مصلح نظام نفق بسزایی داشته اند.

محمد مهدی امامی ناصری، مشاور سیاسی محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار«فردا» و در پاسخ به سوال«چرا رضایی» گفت: ما قبل از هر چیزی باید ببینیم برای چه می خواهیم رئیس جمهور انتخاب کنیم. نفس انتخابات یعنی اینکه مردم حق دارند فردی را غیر از رئیس جمهور فعلی انتخاب کنند. بر این اساس اگر نگاه ما این باشد که دولت موفق بوده است، دیگر حضور ما در انتخابات و معرفی و حمایت از کاندیدایی جدید معقول نیست.

امامی ناصری افزود: لذا تحلیل ما این است که وضع موجود رضایت بخش نیست و دکتر رضایی که فردی برنامه محور است را معرفی و حمایت می کنیم.

دبیر شورای برنامه ریزی راهبردی رضایی، ادامه داد: همه به این موضوع اذعان دارند که دکتر رضایی انسانی برنامه محور است. ایشان در حوزه سیاست های کلان نظام ، به برنامه های کلان اعتقاد دارند و البته هم در تدوین آن و هم در تصویب آنها در مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش بسزایی داشته است.

امامی ناصری تاکید کرد: نکته بعدی نگاه اقتصادی ایشان به تحول در برنامه های اجرایی کشور است. تحصیلات آکادمیک ایشان که در حوزه اقتصاد است مقوم این موضوع است . اساسی ترین مشکل جامعه امروز ما عدم داشتن یک برنامه منسجم کارشناسی شده در حوزه اقتصاد است که دکتر رضایی توجه ویژه ای به این مشکل دارد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب افراد به دو گروه« دولت ساز و متولی دفاع مقدس» تقسیم شدند، گفت: دولت سازان متولی امور اقتصادی و اجتماعی کشور شدند و متولیان دفاع مقدس هم وارد حوزه دفاعی، امنیتی و سیاسی کشور شدند.

ناصری امامی که کاندیدی مورد حمایت خود را جزو دسته دوم دانست، افزود: الان می توانیم مقایسه کنیم که آیا در حوزه سیاسی، امنیتی و دفاعی جزو کشورهای مطرح هستیم یا در امور اقتصادی و اجتماعی؟

مشاور سیاسی رضایی خود این گونه نتیجه می گیرد که در حال حاضردر حوزه اقتصادی و اجتماعی به اندازه امور دفاعی و امنیتی پیشرفت نداشته ایم. رقبای دکتر رضایی جزو دولت سازان بوده اند اما ایشان جزو دسته دوم بوده و در مشکلات اقتصادی و اجتماعی نقشی نداشتند.

امامی ناصری، استمرار و نقش آفرینی رضایی در بخش های مختلف نظام را از دیگر محسنات وی خواند که نسبت به دیگر کاندیداها بیشتر بوده اما در عین حال همانند مردم از آسیب های دولت سازان هم در امان نبوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.